Matrícula Batxillerat-Alumnat nou

Benvolgudes famílies,

Del al 14 de juliol s’ha de formalitzar la matrícula de l’alumnat que s’inscriu al BATXILLERAT del Joaquim Mir per primera vegada  segons l’assignació publicada el 07/07/20. INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES (1) (1)
Tan si és primera o una altra opció, cal matricular-se dins del període establert. En cas de no formalitzar la matrícula, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada i no es té opció a la llista d’espera. Per a quasevol reclamació al respecte, cal adreçar-se a la Comissió de Garanties d’Admissió Post obligatòria, la seu de la qual és a l’INS Joaquim Mir (veure web)
Per matricular-se a l’INS Joaquim Mir, cal que:
1. Llegiu les instruccions del Manual Matrícula alumnat nou BATXILLERAT.D135-Manual Matrícula BATXILLERAT-Alumnat nou
2. Ompliu el Full de dades de matrícula segons la modalitat en la qual us matriculeu i envieu-ho a l’adreça del centre a8043693@xtec.cat amb l’assumpte MATRÍCULA BATXILLERAT juntament amb tota la documentació
3. Ompliu el  FORMULARI de dades personals, tria de matèries de modalitat i doneu autorització a diferents aspectes organitzatius.
4. Després rebreu l’accés a la plataforma de pagament TPVESCOLA per pagar la quota de material i AMPA.
5. Després rebreu l’accés a la plataforma de comunicació i seguiment IEDUCA
Per tal d’aclarir aspectes sobre el funcionament del centre i l’inici de curs, els convoquem a una reunió el dia 16 de juliol a les 11h al centre. Per restriccions d’ aforament, només pot venir 1 membre per família. La presentació de la reunió es publicarà a la web del centre.