Lliurament de premis del 1r Concurs de Relats de Ciència Ficció Institut Joaquim Mir

Amb motiu del 1r Concurs de Relats de Ciència Ficció Institut Joaquim Mir i un cop avaluades totes les obres presentades, el jurat del concurs, format íntegrament per professorat del departament d’informàtica del centre, ha resolt concedir els següents premis:

• Primer premi, dotat amb 60€, per a l’obra “El sentinella”, de l’autor Miquel Florido Díaz, alumne de 2on CFGS Administració de Sistemes Microinformàtics en Xarxa.

• Segon premi, dotat amb 40€, per a l’obra “Call of Jordi”, de l’autor Arnau Martín Rodríguez, alumne de 1er CFGS Administració de Sistemes Microinformàtics en Xarxa.

Els premis del concurs han estat aportats al cinquanta per cent per l’AMPA de l’Institut Joaquim Mir i pel propi centre.

1r Premi El sentinella (Miquel Florido)
2on Premi CallofJordi (Arnau Martín)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *