Inici de curs

Benvolgut alumnat i famílies,

Com bé sabeu, l’inici del proper curs té unes característiques extraordinàries a causa del context de la pandèmia de la COVID-19. L’equip del Joaquim Mir estem treballant per a que el dia 14 es pugui iniciar el curs presencialment complint amb les mesures de seguretat indicades pel Departament d’Educació i de Salut. Cal, però, comptar amb tota la col.laboració i comprensió de tota la comunitat educativa en aquesta etapa que s’obre plena d’expectatives, reptes i preguntes. De ben segur,  trobareu moltes respostes en aquestes mesures extraordinàries que ens ha fet arribar el Departament per evitar els brots de la COVID-19 als centres educatius. En aquest sentit, cal que tothom compleixi de manera rigorosa amb la seva part de responsabilitat pel que fa a les mesures de prevenció i seguretat.

La setmana que ve publicarem els horaris d’acollida del dia 14 per l’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà, i del 21 de setembre pels Cicles Formatius de Grau Superior.

Rebeu una cordial benvinguda al nou curs.

Salut _ Escola CARTA Families

Salut _ Escola Annex Families