I tu, qué fas?

El proper dissabte 2 de juny hem preparat una xerrada conjuntament amb Nace (No al Acoso Escolar , associació que es dedica a assessorar i sensibilitzar en un tema tan important, i que ens afecta especialment com és l’assetjament escolar.

Segons les dades que ha recollit aquesta associació de diferents fonts (Defensor del Pueblo, Informe Cisneros, Informe Pisa…) les persones amb TEA i asperger són molt més susceptibles a patir en algun moment assetjament escolar.

Els missatges que volen tractar en aquesta xerrada és:

L’assetjament es pot evitar
L’assetjament té solució
L’assetjament és cosa de tots

La xerrada és oberta, i amb places limitades, totes aquelles persones que us vulgueu apuntar , ens envieu la inscripció al nostre email amb l’assumpte “Inscripció Xerrada Nace” abans del divendres 1/6/2018.

Lloc : Centre cívic la Geltrú . Plaça de l’Associació d’Alumnes Obrers, 1, Vilanova i la Geltrú

Horari: Dissabte 2/6/2018  11:00 a 13:00