Gran èxit de solidaritat!

Dimecres 23 de febrer vam celebrar amb un èxit apoteòsic la 1a Cursa Solidària del Mir. Una gernació formada per alumnes de 3r i 4t d’ESO i 1r de Batxillerat va ocupar la grada i la pista de les instal·lacions municipals d’atletisme disposada a participar en una jornada memorable.

Acompanyats d’un matí esplèndid, vam poder gaudir de sessions d’escalfament, sis disputadíssimes curses i un reguitzell d’actuacions musicals a càrrec tant d’alumnes com de professors. El lliurament de premis va culminar una jornada memorable.

La Cursa Solidària fou el colofó de la setmana de la Solidaritat, que havia començat aquell mateix dilluns amb el recapte d’aliments dirigit a l’economat de Vilanova.

I tot plegat gràcies a l’inestimable ajut de 4tE a l’hora de tirar endavant aquest servei comunitari!