Gestió de la llista d’espera Cicles Formatius GM i Publicació de Vacants

Tot l’alumnat que està en llista d’espera per accedir a un cicle formatiu ha de venir a l’institut a un acte públic que es farà el dia 20 de juliol al matí, on s’assignaran les places vacants.

Cicle Vacants (publicació durant el dia 17/07) Llista d’espera
GM Gestió Administrativa 1r. 5 14
GM Gestió Administrativa àmbit Jurídic 1r. 4 2
GM Sistemes microinformàtics i xarxes Matí 1r. 13 47 (continuïtat) / 25 (resta)
GM Sistemes microinformàtics i xarxes Tarda 1r. 9 6 (resta)
GM Activitats Comercials 1r. 10 8
Total Vacants Total llista d’espera
41 102

Les persones que constin en la llista d’espera podran anar personalment amb DNI o document acreditatiu a l’acte o designar representant degudament autoritzat per tal que actuï en el seu nom i representació (podeu redactar un document, amb la signatura, el nom i el número de DNI de la persona representada i de la representant).

La no assistència o falta de puntualitat a l’acte representa la pèrdua al dret d’obtenció d’una plaça.

La matrícula de l’alumnat que obtingui plaça es formalitzarà just a continuació de l’adjudicació a secretaria.

L’ordre en que es faran les adjudicacions és el següent:

Cicle (Presentació dia 20/07/23) Horari
GM Gestió Administrativa 9:00