Excursió dels alumnes de tercer d’ESO a Sitges

El dijous 19 de maig els alumnes de tercer d’ESO, juntament amb els seus tutors (la Nàdia, l’Ignasi i la Mercè) i el professor d’Educació Física (el Jorge), vam anar d’excursió a Sitges. La primera parada va ser la visita a la casa museu de l’artista Santiago Russiñol, el Cau Ferrat. Vam assabentar-nos d’un munt d’anècdotes sobre aquest personatge tan peculiar i representatiu de la comarca, alhora que vam conèixer de primera mà quines foren les seves creacions més importants. I a les onze…acció: la Nadia havia preparat una gimcana molt divertida i original al voltant dels indrets i monuments més significatius de Sitges. Grups d’alumnes van pujar i baixar escales, van “interrogar” als sitgetans sobre sirenes i torres  i, després d’una última carrera per la platja, buscant un cofre desaparegut, ja vam tenir guanyadores!

Després ens esperaven les activitats esportives que havia preparat el professor d’Educació Física,el  Jorge: futbol platja, volei i jocs de passades amb pilota de rugbi dins i fora de l’aigua. Els més atrevits es van remullar!

Finalment, cansats i contents vàrem marxar a agafar el tren cap a Vilanova. Fou un dia molt complet.

IMG_2014

IMG_2016

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *