El retorn del rei – Els professors guanyen 7-5

EL RETORN DEL REI – Els professors guanyen 7-5

07/06/2018

EFE

Així es titula la tercera entrega de la trilogia de J.R.R. Tolkien, i així es pot proclamar als quatre vents el que va succeir a l’estadi de l’INS Joaquim Mir ahir a la tarda.

Després de la derrota per la mínima de l’any passat, l’equip de professors va tornar al camí del triomf, amb un gran partit disputat contra els ex-alumnes de les promocions del 1996-2002.

La veritat és que va ser un partit vibrant, amb moltes alternatives al marcador, i amb l’emoció fins al final, ja que el temps reglamentari (dues parts de 30 minuts) va acabar amb empat a 5.

Després, els dos equips van decidir disputar una pròrroga de dues parts de 5 minuts, durant la qual van arribar els dos gols finals que van donar el triomf als professors, remarcant la bellesa de l’últim d’ells, en una gran jugada col·lectiva que va acabar marcant Gil.

Però s’ha de dir que el partit va començar amb moltes dificultats per als professors, perquè tot i està contínuament atacant, van rebre dos gols en 5 minuts. Fede (p) i Fran van empatar, i Gil va posar per davant per primera vegada als professors  abans d’arribar a la mitja part (3-2).

La segona, va començar amb noves alternatives, i els ex-alumnes van capgirar el marcador ràpidament (3-4). Després Jaume i Pueyo van tornar a canviar la dinàmica (5-4) i a falta de dos minuts per acabar, va arribar l’empat definitiu.

Durant els 60 minuts es van viure grans moments de joc per part dels dos equips, i el nombrós públic assistent va poder gaudir d’una tarda de futbol sala apassionant

En acabar l’enfrontament, tots els jugadors van estar compartint unes cerveses al bar Monaco, i es van emplaçar per una nova trobada el proper any… però els professors els van avisar: vigileu, perquè el rei ha tornat!