El Mir a la 7a Copa Cangur

El passat dijous, 30 de gener, es va celebrar la primera fase de la VII Copa Cangur, activitat presencial de resolució de problemes per a equips formats per alumnes de 2n i 3r d’ESO barrejats.

La prova va tenir lloc a l’Institut Baix a Mar a les 17.00.

Finalment a causa de malalties i imprevistos ens vam trobar allà un total de 12 alumnes i una bona representació del departament de matemàtiques. Els alumnes mateixos van decidir fer dos equips de 6 alumnes malgrat que en principi són de 7 alumnes.

A pesar d’aquest desavantatge els nostres equips ho van fer molt bé. Un va quedar en 7a posició i l’altre en 11a dels 16 que participaven.

Des d’aquí els volem felicitar perquè van lluitar fins al final i s’ha de dir que s’ho van passar molt bé, així com tots els acompanyants que s’hi van voler aproprar.

N’estem molt orgullosos de la participació del Mir en aquesta competició i donem l’enhorabona a tots els participants, en especial a l’equip del Cim que va quedar en primer lloc, i per tant es va classificar per la segona fase (final) que tindrà lloc a Montmeló el proper 5 de març.

Fins la propera edició!

Departament de Matemàtiques