Dolça derrota

El passat dijous 30 de maig es va viure una nova edició del tradicional partit entre exalumnes i professors. Aquest any, els alumnes eren de la promoció del 2014, fet que suposava una dificultat més per a l’equip local, que s’afegia a algunes baixes importants com la del seu màxim pitxitxi històric (Romera).

Tot i així, el partit es presentava molt entretingut i no va defraudar en cap moment. És cert que els exalumnes van començar amb molta força, i es van avançar amb un 2-0 (amb dos gols del Luís); i si no va arribar a més, va ser gràcies a les grans intervencions del porter Àlex del Amo, que un any més va demostrar la seva gran destresa sota pals. El professorat va espavilar, i a més de posar-se 2-1 (gol del Gil) va enllaçar diverses jugades de perill que a punt van estar de fer pujar l’empat al marcador. Però no va ser així, i el Víctor va fer el 3-1 just abans del descans.

L’entrada a la segona part no va ser gaire bona pel professorat, perquè el Luís va fer el 4-1 i el partit semblava ja sentenciat. Però novament els professors van reaccionar, i després del 4-2 (gol de Pueyo) va haver-hi diverses opcions per escurçar la diferència en el marcador, però la falta de punteria ho va impedir. I si el partit no es va trencar va ser, també, gràcies a les aturades de l’altre gran porter de la tarda, Javier Ayllón, i dels diversos xuts que els pals van repel•lir. Finalment, el Xavi va anotar el 5-2 definitiu en els darrers instants del partit.

En acabar l’enfrontament, tots els jugadors van estar compartint una estona a la Granja Neus i fins i tot alguns van acabar sopant a la plaça de la Vila. En un ambient tan distés, van explicar-se moltes anècdotes històriques entre alumnes i professors, i per part dels joves, van posar al dia als professors respecte de les seves vivències universitàries, laborals, etc. Tot plegat va fer que el resultat del partit quedés en una meravellosa “dolça derrota”.