Doble premi per al Treball de Recerca de Sofía Pereda

Sofia Pereda Ariño, alumna de 2n de Batxillerat el curs passat i actualment estudiant de Dret a la Universitat Pompeu Fabra, ha rebut dos premis pel seu Treball de Recerca. El treball duu per títol “L’herència de la retòrica i l’oratòria forenses clàssiques”.

Des del centre felicitem a l’alumna, a l’equip docent i al tutor de recerca pels reconeixements aconseguits.

• XVI Premi Hèracles 2020

La Secció Catalana de la SEEC va convocar per al curs 2019-2020 el SETZÈ PREMI HÈRACLES al millor Treball de Recerca de Batxillerat a Catalunya o Monografia del Batxillerat Internacional (BI) dins l’àmbit de les llengües i cultures grega i llatina, amb una dotació de 200€ per al primer premi.

El jurat dels premis Hèracles està format per professors d’universitat de les especialitats de Filologia Llatina i/o Grega i per professorat d’Ensenyament Secundari de Llatí i/o Grec.

• III Edició Premis LALO 2020

El Patronat de la Fundació Privada Sant Antoni Abat de Vilanova ha lliurat durant aquest mes de febrer els premis LALO als millors Treballs de Recerca de Batxillerat, corresponents a la seva tercera edició.

El de Sofia Pereda ha estat un dels cinc treballs premiats; en concret s’ha endut el primer premi en la categoria d’Humanitats i Arts. Els guardons estan dotats amb 600 € als primers premis i 300 €, a més  d’una estatueta obra de l’artista Rosa Tous.