Concurs de decoració per alumnat de cicles formatius

Un cop estudiats tots els projectes rebuts pel concurs de decoració del centre, obert a la participació de tot l’alumnat de cicles formatius, el jurat resol atorgar el premi de 100€, i per tant proposta guanyadora del concurs, al projecte signat anònimament com “Viperia”. Un cop obert el sobre tancat, resulta guanyadora na Alicia Segura Parra, de 1r curs d’Administració i finances. Enhorabona, Alicia! És un gran projecte amb molt bones idees que estem segures anirem aplicant al centre. L’entrega del xec regal de VIU COMERÇ per valor de 100€ es realitzarà dintre dels actes festius de la diada de Sant Jordi. Moltíssimes gràcies per la participació i seguim fent, entre totes, del nostre centre un espai acollidor a la innovació, els coneixements i les persones.