Comunicat sobre la vaga mundial pel clima, 27 de setembre, 2019

Benvolgudes famílies,

Demà divendres hi ha convocada una vaga mundial pel clima. La Direcció de l’INS Joaquim Mir va prendre la decisió de no sumar-s’hi de manera col.lectiva amparant-nos en les normes d’organització i funcionament reguladores d’aquest dret, NOFC. En el document adjunt poden llegir-ne el protocol i actuar en conseqüència. Tot i això,  es respectarà el dret dels alumnes de 3r ESO, 4t ESO, Batxillerat i Cicles Formatius que individualment vulguin sumar-s’hi, i la falta d’assistència no serà objecte de sanció SEMPRE I QUAN ELS PARES o MAJORS DE 18 ANYS  JUSTIFIQUIN L’ABSÈNCIA DE TOTA LA JORNADA  A L’AGENDA el dia que s’incorporin.

A més, avui al migdia, l’Ajuntament  ha fet arribar als centres educatius una convocatòria de concentració per les 12h de demà divendres 27,  a la Plaça de la Vila on hi haurà la lectura d’un manifest.  Tots aquells alumnes que individualment vulguin sumar-s’hi, poden fer-ho sota la seva responsabilitat i dels qui signen l’autorització per a que surtin. La falta d’assistència no serà objecte de sanció SEMPRE I QUAN ELS PARES o MAJORS DE 18 ANYS  JUSTIFIQUIN L’ABSÈNCIA  A LES CLASSES SEGÜENTS DE LES 12h A L’AGENDA el dia que s’incorporin.

No es trucarà ni es contestarà  cap família per demanar/donar permís perquè deixem sortir els alumnes.

L’equip directiu

PROTOCOL