Bases del certamen literari Sant Jordi 2018

1. Hi podrà participar tot l’alumnat del centre.

2. Els treballs hauran de ser originals, inèdits i no premiats en altres certàmens. Els textos hauran de ser escrits en llengua catalana.

3. Hi haurà dues modalitats, una de narrativa i una de poesia, cadascuna de les quals es classificarà segons les categories següents:

• Nivell A: Alumnes de 1r i 2n d’ESO.
  • Nivell B: Alumnes de 3r i 4t d’ESO.
  • Nivell C: Alumnes de Batxillerat, Cicles Formatius i CAS.

4. S’atorgaran dos premis per a cada nivell i cada modalitat (narrativa i poesia): un 1r premi de 30 € i un 2n premi de 20 €, els quals s’efectuaran en forma de taló nominatiu, per a l’adquisició de material cultural.

5. Els i les concursants podran presentar, com a màxim, un treball a la modalitat de narrativa (d’una extensió de fins a cinc folis) i un altre treball a la modalitat de poesia (d’extensió lliure).

6. Les obres es lliuraran signades amb el nom i cognoms dels autors i les autores dins d’un sobre en el qual constarà el nivell (A, B o C) i la modalitat (narrativa o poesia) a què es presentin.

7. La presentació dels treballs originals haurà de fer-se, a la Secretaria d’aquest institut, els dies 9, 10, 11 i 12 d’abril de 2018.

8. El jurat, que estarà constituït pel professorat del Departament de Llengua i Literatura Catalanes, podrà concedir accèssits, si així ho considera oportú, o bé declarar desert algun premi, en el cas que els treballs presentats no arribin a un nivell mínim de qualitat.

9. La presentació dels treballs originals, en les modalitats i categories esmentades a les bases del Certamen Literari, suposa l’acceptació íntegra d’aquestes bases i també del veredicte del jurat, que serà inapel·lable, i que es farà públic el dia 23 d’abril de 2018.

10. Totes les obres presentades hauran d’estar disponibles en suport informàtic.

Vilanova i la Geltrú,  març de 2018.