Apunta’t al torneig de CF! 🏆

El proper divendres 22 de març, just abans de marxar de vacances de Setmana Santa, l’alumnat de Cicles Formatius té l’oportunitat de participar d’una jornada esportiva que tindrà lloc al Pavelló Poliesportiu Municipal (ubicat just davant del centre).

L’objectiu de la jornada és generar un ambient distès que vagi més enllà de l’entorn acadèmic on tota la comunitat educativa puguem participar, ja sigui organitzant, competint o animant a la resta.

Hi ha previst organitzar un torneig de bàsquet (equips de 5), un de futbol 7 (equips de 7) i un de vòlei (equips de 2), segons el volum d’inscripcions.

Obrim el període d’inscripcions d’equips, a través d’aquest formulari online, des d’avui fins diumenge 17 d’abril (inclòs).

Esperem que us apunteu a aquesta iniciativa promoguda pel propi alumnat amb el suport del professorat i que totes i tots gaudim d’una bona jornada!