Alumnes del Mir al Menjallibres

Els participants de l’activitat del Premi Menjallibres vam anar a l’Auditori Eduard Toldrà, el dimecres 16 de gener, a conèixer l’Eloy Moreno, l’autor de la novel·la “Invisible”. Aquesta és la primera obra que hem llegit.
L’escriptor va parlar sobre què el va portar a fer-se novel·lista, quins temes li cridaven l’atenció, com va començar a fer-se conegut i a tenir lectors… També ens va fer descobrir una curiositat sobre la tinta del títol (invisible) , que ens va deixar a tots encuriosits.Després, els alumnes de tots els instituts que ens havíem reunit vam poder preguntar coses sobre els personatges de la història, i altres curiositats.
Va ser divertit, perquè podíem  aconseguir un punt de llibre,ens va firmar els exemplars  que portàvem i es va fer fotos amb nosaltres.
Estem preparats per a conèixer la pròxima autora que concursa al premi Menjallibres, la Care Santos, amb el llibre “50 coses sobre mi”.
Aitana García, Primer d’ESO C