Xerrada amb l’Arturo Padilla de Juan

El dilluns 13 de maig l’alumnat de 2n d’ESO va tenir l’oportunitat de conèixer l’escriptor de novel·la juvenil, Arturo Padilla de Juan. La xerrada es va celebrar a la sala d’actes i l’autor va poder respondre les preguntes que alguns alumnes havien preparat sobre el llibre Nadar o morir, una de les lectures obligatòries d’enguany a l’assignatura de llengua castellana.

L’escriptor, molt satisfet amb la trobada, va publicar la següent ressenya a la seva pàgina web:

I noranta-nou! Aquest matí he visitat els estudiants de 2n de l’institut Joaquim Mir de Vilanova i la Geltrú per xerrar sobre Nadar o morir. Aquesta xerrada ha estat molt original, perquè he sentit com si em trobés en un programa de televisió. Després de seure en les cadires d’una tarima, el professor de Castellà, l’Óscar, m’ha presentat i ha parlat breument sobre la meva trajectòria i els llibres que he publicat mentre es projectaven unes diapositives molt ben documentades. Quina feinada! En acabat, he anat responent les preguntes dels alumnes que m’apareixien a les diapositives de la presentació. Per uns instants, semblava que fos un streamer llegint els comentaris dels seus seguidors en directe. Gràcies per la vostra empenta i energia! Gràcies Ester per contactar amb mi. I sobretot, gràcies Óscar, per la teva entrega i dedicació perquè la trobada fos un èxit. Un profe de deu. Fins a la propera!