Taller “So i Acústica” al Cosmocaixa

Molta i variada és l’oferta de visites i tallers extraescolars per a alumnes d’ESO i Batxillerat i, malgrat no poder realitzar totes les activitats que ens agradaria, de tant en tant procurem dur-ne a terme algunes ja que considerem que amplien i complementen la formació dels alumnes -bo i comptant sempre, òbviament, amb la bona voluntat  per part del professorat.

En aquest cas es tracta del taller de “So i Acústica” al Cosmocaixa, al qual van assistir  els alumnes de 4rt que cursen l’optativa de Física i Química.

L’existència del so en el nostre entorn i la seva percepció habitual el converteixen en un fenomen molt quotidià. Aquest taller vol acostar els alumnes de manera vivencial a comprendre millor què és el so i quines són les seves característiques, a través d’una sèrie d’atractius experiments, aparells de mesura, instruments musicals i tècniques informàtiques.

Val a dir que els alumnes van mostrar una gran voluntarietat a l’hora de participar en les diferents activitats del talleri van valorar-lo de forma molt positiva.

També volem manifestar el nostre agraïment  a l’AMPA , que amb la seva aportació econòmica,  facilita que aquestes activitats es puguin dur a terme.

Fins la propera!
Montse Àlvarez