Taller per als Ecodelegats

El passat 27 de març els ecodelegats de l’institut (de primer a quart d’ESO) vam anar a Can Pahissa, on vam assistir a uns tallers sobre el medi ambient. No només hi vam anar nosaltres, els del Joaquim Mir, sinó que també hi eren els ecodelegats d’ESO de totes les escoles i instituts de Vilanova.

Primer ens van explicar quina era la situació del medi ambient en els nostres dies i què podíem fer nosaltres per millorar les coses, començant per casa nostra i també l’institut. Realment podem fer molts actes que no ens suposaran cap esforç. Per exemple, portar l’esmorzar en carmanyoles i no en paper d’alumini o aprofitar al màxim la llum solar. Després vam esmorzar xocolata desfeta i una mini magdalena. Aquest menjar havia estat fet en una cuina solar.  Ens va sorprendre que es pogués cuinar d’aquesta manera i que el menjar fos igual de bo.

Després vam fer un taller barrejats amb alumnes dels altres centres: havíem d’analitzar quines mesures feia cada escola o institut per ser més ecològics i com poder millorar-les a partir de les informacions que ens havien donat abans.

Va ser una manera diferent i divertida d’aprendre coses noves per poder millorar la  nostra ciutat i el medi ambient i conèixer altres persones de la nostra edat.

Roberto Petrina 3r ESO B