TALLER DE CAPOEIRA

Aquests darrers dies de curs, l’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat un taller de capoeira.

Aquesta activitat l’ha organitzada l’Associació cultural de Capoeira de Vilanova i la Geltrú. Tenen com a objectiu divulgar aquest art afrobrasiler, que inclou diferents disciplines artístiques com la dansa, la música, l’expressió corporal, la pintura i la poesia. Tot això a través d’una lluita que es basa en el control del contacte i la gestió de les emocions. A través d’aquesta associació, es fomenten els valors educatius, el respecte i l’ètica com a fonaments de la cohesió social i les activitats inclusives. Eines de millora, doncs, dirigides a totes les persones, independentment de la seva condició social, ètnia o sexe.

Ha estat una experiència divertida i motivadora per al nostre alumnat!

Ball 1

Ball 2