Recapte d’aliments i cursa solidària 2023

Entre els dies 27 i 30 de març de març tindrà lloc, com cada any, el recapte d’aliments al centre. Aquesta activitat és una de les diverses propostes de Servei Comunitari en què participen els alumnes de 4t curs.

Tots els productes recollits aniran dirigits a l’Economat de Vilanova. Ens demanen preferentment aliments bàsics com ara oli, sucre, farina i cereals; conserves en llauna (peix, tomàquet, etc.) i llegum cuit. També són molt benvinguts els productes d’higiene personal com ara sabó de bany, xampú i bolquers.

Desitgem la vostra col·laboració en aquesta bona causa que ens interpel·la a tots!

D’altra banda, i com a colofó a aquest recapte d’aliments, divendres 31 tot l’alumnat d’ESO i 1r de Batxillerat estan convocats a participar a la 2a Cursa Solidària de l’ins. Joaquim Mir, que tindrà lloc a les pistes d’atletisme a partir de les 12h.