Parlem amb… Nora Rodríguez

Dimecres 22 de maig, a les 15 h, a la Sala d’actes, comptarem amb la presència de l’escriptora i educadora Nora Rodríguez, que realitzarà un taller dirigit a les famílies i al professorat titulat “La desconnexió adolescent i el paper dels adults”.

Al matí ja haurà fet una xerrada dirigida als alumnes de 1r d’ESO titulada “No som adolescents de Neandertal“.

Pionera en l’estudi de la violència escolar a Espanya i una incansable defensora dels drets de la infància, Nora Rodríguez actualment dirigeix i lidera el projecte “Happy Schools Institute. Neurociencias y educación para la Paz”. És autora de nombrosos llibres: Stop Bullying, El nuevo ideal del amor en adolescentes digitales, Guerra en las aulas, Educar niños y adolescentes en la era digital  i Educar para la paz. La neurociència de la felicidad responsable. Ha estat traduïda a diversos idiomes. Es dedica a fer conferències sobre innovació educativa per a les Nacions Unides.