Matrícula Alumnat nou-ESO

Benvolgudes famílies,

Del 13 al 17 de juliol, totes els alumnes que han estat admesos a l’INS Joaquim Mir poden formalitzar la matrícula (VEURE INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES (2) (2) )

Per fer-ho, cal que:

• Seguiu les instruccions del Manual Matrícula alumnat nou ESO pel que fa sobretot a la documentació a enviar. D136-Manual Matrícula ESO- Alumnat nou (1)
  • Ompliu el formulari en línia de dades personals, tria del 2n idioma o optatives i d’autorització a diferents aspectes organitzatius del centre segons el curs en el qual us matriculeu

Formulari 1, 2n i 3r ESO: FORMULARI 1r, 2n i 3r ESO

Formulari 4t ESO: FORMULARI 4t ESO

• Ompliu el full de dades de matrícula segons el curs en el qual us matriculeu, fotografieu-lo/escanegeu-lo i envieu-ho a l’adreça del centre a8043693@xtec.cat amb l’assumpte: Matrícula ESO.

D77-1r ESO-Dades personals alumnes NOUS

D78-2ESO- Dades personals alumnes NOUS

D79-3r ESO -dades personals alumnes NOUS

Per 4t d’ESO

D80-4t ESO-Dades personals alumnes NOUS i  D84-Full de tria matèries específiques de 4t ESO

• Consulteu la llista de llibres i material i com adquirir-los a la web del centre.https://agora.xtec.cat/iesjoaquimmir/eso/llistat-llibres-curs-2020-2021/
  • Més endavant, rebreu l’accés a la platafroma de pagament TPVESCOLA per pagar la quota de material i AMPA.
  • Més endavant, rebreu l’accés a la plataforma de comunicació i seguiment IEDUCA.
  • En cas de necesstar fer la matrícula presencialment, cal que demaneu  CITA PRÈVIA

Per tal d’aclarir alguns aspectes sobre el funcionament del centre i l’inici de curs, us convioquem a una reunió el dia 21 de juliol a les 11h al centre. Per restriccions d’aforament, només pot venir 1 membre de cada família. Per a tots els qui no puguin assistir, posteriorment es publicarà a la web del centre la presentació de la reunió.