Cinefòrum: La vida és bella

El passat dimarts, 5 de juny, un grup d’alumnes de 4rt d’ESO i de 1er de Batxillerat van veure la pel·lícula “La vida es bella” de Roberto Benigni a la sala d’actes del nostre institut.

La projecció era una activitat optativa dins del Projecte Buchenwald, que intentava mostrar als alumnes una forma diferent de veure la terrible persecució que van viure els jueus per part dels nazis al voltant de la II Guerra Mundial.

Tot i tractar un tema tan dur com aquest, és una comèdia dramàtica de l’any 1997, i serveix de forma magistral per extreure conclusions molt interessants, cosa que va quedar reflectida en les aportacions que l’alumnat va fer posteriorment al visionat.

Esperem que aquesta sigui una de moltes experiències relacionades amb el cinema i el Projecte Buchenwald al nostre centre, que fomentin d’aquesta manera l’esperit crític i  conscienciïn al nostre alumnat de la importància de la història.