L’alumnat de l’IFE visita la Fundació Integra Pirineus

L’alumnat de l’IFE ha visitat les instal·lacions de la Fundació Integra Pirineus per tal de conèixer quin és el funcionament d’una Fundació, com s’organitza internament, els objectius i les tasques que s’hi duen a terme. Aquesta visita l’hem emmarcada dins el Mòdul Professional d’Organització de les Empreses, i hem volgut aprofundir en els continguts fent la visita in situ. A més a més, treballadores de la Fundació Integra Pirineus s’han reunit amb nosaltres per exposar-nos les possibilitats de seguir la formació professional ordinària i aconseguir, per mitjà del treball, la plena inclusió social. En aquesta línia, Integra Pirineus, ens ha parlat de la tasca que desenvolupa l’entitat al territori, especialment la que es duu a terme a través del Centre Especial de Treball, que té com a objectiu principal realitzar un treball productiu amb la finalitat d’assegurar un lloc de treball remunerat, en treballs forestals i prestació de serveis. L’alumnat de l’IFE i les treballadores d’Integra Pirineus han pogut compartir reflexions i inquietuds, valorant diferents línies d’actuació i itineraris. Els donem les gràcies per rebre’ns i compartir. (fotografies)