Horari definitiu convocatòria ordinària PAU 2020

Us informem que s’ha publicat al Canal Universitats l’horari definitiu de la convocatòria ordinària PAU 2020 que enguany tindrà lloc els dies 7, 8, 9 i 10 de juliol.

La nova distribució horària segrega les matèries més nombroses, tant les comunes com les de modalitat, de la fase general repartint-les en tres dies, alhora que estableix tres franges d’examen per dia: per a tots els estudiants els exàmens començaran a les 9:00, a les 12:00 i a les 15:00 hores. L’objectiu de reduir les franges d’examen a tres és justament evitar, al màxim possible, permanències innecessàries dels estudiants en les seus d’examen i impedir aglomeracions en les franges de descans, atès que a la tercera franja baixa considerablement el volum d’alumnat.

Cada dia les dues primeres franges d’examen estan dedicades principalment a matèries de fase general i alguna específica, o bé (com succeeix el quart dia) a matèries de fase específica que tenen un elevat nombre d’estudiants.

Així mateix us informen de les noves dates en que tindrà lloc el Tribunal Especial i d’Incidències (T.E.I): Dimarts 14, dimecres 15, dijous 16 i divendres 17 de juliol de 2020.