Dates de matrícula per a alumnat nou a tots els estudis (ESO – BTX – IFE – CFM – CFS) [curs 2022-2023]

Us informem de les condicions i les dates del període de matriculació per a l’alumnat NOU als estudis d’ESO, BTX, IFE, CFM i CFS a l’Institut Joan Brudieu. Si voleu més informació aneu a l’apartat de Preinscripció i Matriculació a la nostra pàgina web, seguint aquest camí: Menú > Secretaria > Preinscripció i Matrícula (enllaç directe).

ESO

• Alumnat NOU que vol estudiar 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO i 4t ESO:
    • del 21 al 29 de juny.
    • Cartes que informen de les condicions i les dates per a les matrícules dels estudis obligatoris [ESO] (curs 2022-2023)
      • Per a 1r ESO [alumnat nou a l’Institut]
      • Per a 2n ESO [alumnat nou a l’Institut]
      • Per a 3r ESO [alumnat nou a l’Institut]
      • Per a 4t ESO [alumnat nou a l’Institut]

BTX

• Alumnat NOU als estudis de Batxillerat – Batxibac a l’Institut:
    • Matrícula ORDINÀRIA: del 23 al 29 de juny.
      • Cartes que informen de les condicions i les dates per a les matrícules dels estudis postobligatoris [BTX] (curs 2022-2023)
        • Per a BTX [JUNY]: Alumnat nou a l’estudi i/o a l’institut, ja sigui per a 1r de BTX o per a 2n de BTX.
    • Matrícula EXTRAORDINÀRIA: del 5 al 7 de setembre.
        • Per a BTX [SETEMBRE – per possibles vacants]

IFE

• Alumnat NOU als estudis d’IFE (Itineraris Formatius Específics) a l’Institut.
    • del 27 de juny a l’1 de juliol.
    • Cartes que informen de les condicions i les dates per a les matrícules dels estudis postobligatoris [IFE] (curs 2022-2023)

CFM

• Alumnat NOU als estudis de CFM a l’Institut.
    • Matrícula ORDINÀRIA:
        • Alumnat amb continuïtat d’escolarització: de l’11 al 15 de juliol.
        • Resta de l’alumnat (sense continuïtat d’escolarització): del 18 al 22 de juliol.
      • Cartes que informen de les condicions i les dates per a les matrícules dels estudis postobligatoris [CFM] (curs 2022-2023) [JULIOL – ORDINARI]
        • Per a CFM (Grau Mitjà) : Alumnat nou a l’estudi i/o a l’Institut, ja sigui per a 1r o per a 2n de CFM.
    • Matrícula EXTRORDINÀRIA:
        • Preinscripció: del 14 al 16 de setembre.
        • Matrícula: del 21 al 23 de setembre.
      • Cartes que informen de les condicions i les dates per a les matrícules dels estudis postobligatoris [CFM] (curs 2022-2023) [SETEMBRE – EXTRAORDINARI]

CFS

• Alumnat NOU als estudis de CFS a l’Institut.
    • Matrícula ORDINÀRIA: del 19 al 23 de juliol.
      • Cartes que informen de les condicions i les dates per a les matrícules dels estudis postobligatoris [CFS] (curs 2022-2023) [JULIOL – ORDINARI]
        • Per a CFS (Grau Superior) : Alumnat nou a l’estudi i/o a l’Institut, ja sigui per a 1r o per a 2n de CFS.
    • Matrícula EXTRORDINÀRIA:
        • Preinscripció: del 14 al 16 de setembre.
        • Matrícula: del 21 al 23 de setembre.
      • Cartes que informen de les condicions i les dates per a les matrícules dels estudis postobligatoris [CFS] (curs 2022-2023) [SETEMBRE – EXTRAORDINARI]

Documentació general per a tots els cursos

Resum de les dates de matrícula [ORDINÀRIA: juny – juliol]

Calendari Matricula Alumnat nou: en construcció