Xerrada sobre ciberviolència al cicle d’SMX

El passat divendres 14 de gener de 2022, els alumnes de SMX van participar en una xerrada sobre ciberviolència, que ens va venir a fer a l’institut el mosso d’esquadra Raül, al qual agraïm que ens dediques el seu temps.

La xerrada va ser molt interessant, els alumnes estaven familiaritzats amb els continguts, van poder compartir amb els companys experiències viscudes en etapes escolars anteriors i resoldre dubtes al respecte. A més a més el Raül va explicar molts casos reals per entendre molt bé els perills i les situacions on podem patir o propiciar ciberviolencies, i poder ser capaços de detectar-les i comunicar-ho per tal que no succeeixin.