Trobada comarcal de bàdminton a l’Institut

El passat dimecres 4 de desembre es va celebrar a l’Institut Joan Amigó i Callau la I Trobada de Bàdminton dins del Pla Català d’Esport a l’Escola.

En aquesta trobada van participar 17 alumnes de l’Institut, a més d’altres vinguts dels instituts de Montblanc i d’Alcover.

Destacar dels alumnes del nostre institut la segona plaça aconseguida per l’Aida Amill en cadet femení i la del Santi Ramírez en infantil masculí; a més del tercer lloc de la Teresa Saumell i el quart de l’Ainoa Martí en categoria cadet femení. També els quarts llocs de l’Alex Zliouel (infantil) i Pau Domènech (cadet).

Des del departament d’Educació Física de l’institut organitzador felicitem a tots els participants i animem a la resta d’alumnes a participar en properes trobades esportives.