SORTIDA AL MUSEU DE MATEMÀTIQUES I AL COSMOCAIXA

Escrit per:

Rosalia Anglès

Eugènia Vizcarra

El dimarts 5 d’abril els alumnes de 3r d’ESO de l’INS Joan Amigó hem fet unja visita a dos dels Museus més interessants de Catalunya: el MMACA (Museu de Matemàtiques de Catalunya) i el CosmoCaixa.

A l’MMACA, ubicat al Palau Mercader de Cornellà, hem pogut comprovar com les matemàtiques es podem aprendre des d’uma vessant completament manipulativa: hem estat experimentant amb la multitud d’activitats i reptes que es proposen a les diferents sales del Museu. Al CosmoCaixa, ubicat a la Ronda de Dalt de Barcelona, hem realitzat dos tallers guiats: “Sàpiens: el camí de l’evolució” i “El Mur Geològic”. Els alumnes també han tingut temps lliure per poder manipular els expositors de física, observar l’evolució dels homínids, passejar pel bosc inundat i plantar-se davant del pèndol per esperar la caiguda del següent pal.