Recuperació Educació Visual i Plàstica setembre 2015

En aquest apartat trobareu:

1. Documents d’informació teòrica per fer les activitats.

2. Dossiers de recuperació.

Els alumnes que heu fet educació visual i plàstica aquest curs ( 1r, 2n o 4rt) només necessiteu els documents d’informació, ja que us he donat el dossier de recuperació imprès.

D’altra banda, els alumnes de 3r o 4rt d’ESO, amb la matèria d’educació visual i plàstica pendent d’altres anys, haureu d’imprimir-vos el dossier de recuperació corresponent.

Llistat de dossiers de recuperació:

• Dossier recuperació 1r d’ESO.

• Dossier recuperació 2n d’ESO.

• Dossier recuperació Optativa 4rt d’ESO.

• Dossier recuperació 1r i 2n d’ESO (alumnes amb la matèria de primer i segon suspesa).

RECORDEU:

Per recuperar l’educació visual i plàstica, a més de presentar el dossier al setembre, caldrà fer una prova pràctica.

Elena Martínez