Els alumnes de 3r participen al IV Concurs de cristal·lització a l’escola

El divendres 8 de març, el museu CosmoCaixa va acollir la jornada final del certamen i el lliurament de premis als guanyadors del IV Concurs de Cristal·lització a l’Escola. Durant la jornada, els alumnes participants van mostrar els treballs cristal·logràfics que havien dut a terme els últims mesos a l’institut. També van presentar, mitjançant pòsters científics, tot el procés que havien seguit per obtenir-los. Finalment, el jurat va determinar els guanyadors de les diferents categories (segons premis, primers premis, votació popular i millor vídeo).

Prop de 1.500 alumnes de tot Catalunya van participar al concurs, una proposta de divulgació científica dirigida a professors i alumnes de 2n cicle d’ESO i de batxillerat. Els alumnes de 3r de l’institut Joan Amigó i Callau van estrenar-se per primera vegada al concurs on el seu  treball consistia en una paleta de pintor formada per un conjunt de cristalls que representaven les diferents degradacions dels colors. Tot i no aconseguir cap premi, valoren molt positivament els resultats de l’experiència i el treball en equip que han dut a terme durant el concurs.