Preinscripció ESO curs 2019-20

Calendari de la preinscripció al centre
Oferta inicial de places escolars: 27 de març de 2019
Presentació de la sol·licitud al centre: del 29 de març al 9 d’abril de 2019
Presentació de la documentació al centre: fins al 10 d’abril de 2019
Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 26 d’abril de 2019
Presentació de reclamacions: del 29 d’abril al 3 de maig de 2019
Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 8 de maig de 2019
Sorteig del número de desempat: 9 de maig de 2019, a les 11h, als serveis centrals del Departament d’Educació: Via Augusta, 202, Barcelona
Llista ordenada definitiva: 14 de maig de 2019
Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del 30 de maig al 3 de juny de 2019
Oferta final de places escolars: 11 de juny de 2019
Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 12 de juny de 2019

La llista d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió es publica l’1 d’octubre de 2019.

Sol·licitud de preinscripció

Es pot fer per Internet, a través de la pàgina web o del Departament d’Educació o presentant la documentació al centre demanat en primer lloc, en el termini establert i amb la documentació corresponent. Pensar que només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció.

Documentació
  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne/a en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys. De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora o la persona titular del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.