Organització 3a avaluació

Benvolgudes famílies,

A partir del dimecres 15 d’abril, iniciem, d’acord amb les instruccions rebudes per part del Departament d’Educació, la 3a avaluació. Aquesta serà avaluable i qualificable.

Degut a la situació en que ens trobem, hem considerat convenient organitzar-nos de la següent manera: cada divendres, a partir de les 9 del matí, podreu consultar la pàgina web del centre, on trobareu un document, organitzat per cursos, amb les tasques de cada matèria que l’alumnat haurà de realitzar i entregar al llarg de la setmana.

Per poder consultar dubtes de cada matèria, trobareu un horari d’atenció del professorat per l’alumnat, amb qui podreu contactar via Meet un dia i hora concret de la setmana.

També creiem que és molt important continuar amb l’atenció individualitzada per part dels vostres tutors/es. Així doncs, trobareu també un horari d’atenció per poder-vos connectar amb els vostres tutors/es individuals (l’horari està al mateix fitxer de l’atenció del professorat a l’alumnat).

Així doncs, a partir d’aquest divendres 17 d’abril ja podeu consultar la web del centre, on tindreu detallades les tasques que heu de realitzar, com les heu d’entregar i com se us avaluarà. El mateix divendres cada tutor/a individual ja estarà disponible de 12 a 13h per resoldre dubtes i inquietuds.

Per qualsevol dubte relacionat amb l’organització de la 3a avaluació contacteu amb el tutor/a individual.

Atentament,

La direcció.