Informació proves Cambridge 15-16

A l’atenció dels pares i mares de 1r, 2n, 3r, 4t d’ESO i CFGM.

Per quart any consecutiu, i a proposta de l’AMPA i del Centre, l’alumnat té l’oportunitat d’examinar-se de les proves d’anglès de Cambridge a les instal·lacions del nostre centre. El KET (Key English Test) corresponent al Nivell A2 del marc comú de referència de llengües europees, el PET (Preliminary English Test) Nivell B1, i el First Certificate Nivell B2. Els dos darrers imprescindibles avui dia per a qualsevol estudi universitari.

Pensem que la realització d’aquests exàmens està plenament d’acord amb el projecte lingüístic del nostre centre, i que contribuiran a un millor coneixement i domini de l’anglès, i a una major motivació per part dels seus fills.

Les professores d’anglès ja han informat l’alumnat i fet un primer sondeig d’alumnes interessats. Els hi faciliten informació sobre la tipologia específica de les proves i material per a l’estudi individual de cada alumne interessat. Cal que l’alumne sigui conscient de que és un treball complementari al que es duu a terme a l’aula i que alguns alumnes es dediquen un any o més a preparar-se aquestes proves, que se superen amb una nota de 7. Els certificats tenen un reconeixement internacional en tots els àmbits.

Per facilitar tot aquest procés s’ha programat un SIMULACRE de l’examen el divendres 19 de febrer de 2016 i la PROVA REAL el divendres 27 de maig (KET i PET) i el 28 de juliol (FCE).

Els exàmens tenen un preu molt ajustat per a grups: KET 86,40€, PET 91,80€, FCE 169,97€. Dels quals l’AMPA ofereix finançar-ne el 50% als alumnes membres de l’AMPA. No obstant això, si algun alumne vol fer la prova tot i que el professorat consideri que no està suficientment preparat, haurà d’abonar el cost íntegre d’aquesta. Si hi ha un mínim de 20 alumnes, els examinadors es desplaçaran a la nostra escola.

Si hi estan interessats, els preguem que omplin el volant al peu d’aquesta carta i d’aquesta manera, el seu fill/a constarà com a candidat provisional d’aquesta convocatòria. Preguem que al mateix temps féu efectiu la quantitat de 15€ com a bestreta del preu de l’examen, a la Secretaria del Centre, juntament amb l’autorització.

En el cas que, posteriorment al simulacre i segons els resultats, decidissin no presentar-se a la convocatòria, els diners de la bestreta es tornaran.