CASTANYADA 2015

Aquest passat divendres 30 d’octubre, a l’INS Joan Amigó hem celebrat La Castanyada –
Halloween. La diada ha consistit, com cada any, en la realització d’unes jornades d’activitats
esportives tradicionals.

Durant dues hores, els alumnes han participat en diferents modalitats de jocs: el mocador, fer punteria amb el peu a la porteria i amb la mà a la cistella, el joc del cementiri i el joc de “pitxi”. Els jocs s’han realitzat a la pista de l’institut, al gimnàs i al Camp de futbol municipal.

Els alumnes han competit entre classes de diferent edat i tots els alumnes han participat en tots els jocs. Al final de la jornada s’ha repartit un detall al curs guanyador, que, amb un total de 20 punts, ha resultat ser 3rB.També s’ha fet entrega del premi del concurs de Halloween organitzat per la Comissió de l’Impuls de l’anglès, i que, durant dues setmanes, ha tingut els alumnes intentant endevinar quines descripcions corresponien a cada monstre. La guanyadora del concurs ha estat la Noèlia Moreno de 3r d’ESO, que ha guanyat un val de 10 euros per gastar en material escolar.Com a acte previ a la jornada esportiva, els alumnes de 4t han organitzat l’esmorzar, consistent en dònuts i sucs, per tal d’anar guanyant diners de cara al viatge de fi de curs.

Rosalia Anglès