Projecte Curricular 3r d’ESO

Matèries optatives 2
Total 30

ORGANITZACIÓ CURRICULAR DESCRIPCIÓ
AGRUPAMENTS FLEXIBLES A les matèries de català, castellà i anglès. Dels tres grups de primer fem quatre grups en aquestes matèries (T1, T2, T3 i T4), distribuïts per nivell acadèmic. Els grups T1 i T2 són grups equivalents en quant a nivell acadèmic.
DESDOBLAMENTS A les matèries de tecnologia i ciències naturals es divideix el grup en dos una hora a la setmana.
OPTATIVES Durant aquestes dues hores, els alumnes poden triar entre:

1. Alemany com a segona llengua estrangera: s’ofereix des de 1r d’ESO fins a 2n de batxillerat com a matèria optativa.
  2. Treball per projectes interdisciplinars, amb l’objectiu d’ampliar els coneixements i de reforçar les competències bàsiques.
CULTURA I VALORS ÈTICS
Oferim les matèries d’Educació Emocional, Fem institut i Escacs. Tots els alumnes fan les tres matèries organitzades de forma trimestral.