Xerrada “Els secrets de la taula periòdica”

El passat divendres 31 de gener, l’alumnat de les matèries de Física i Química, i de Biologia i Geologia de 4t d’ESO va assistir a la xerrada-espectacle “Els secrets de la taula periòdica”, impartida per dues professores de la facultat de química de la URV, Ana Maria Masdeu i Mar Reguero. Aquesta presentació, adreçada a l’alumnat de 4t d’ESO i batxillerat, celebra el 150 aniversari de la publicació de l’actual taula periòdica proposada per Mendeléiev. Va ser una xerrada dinàmica i entretinguda, on es van posar de manifest els coneixements científics de l’alumnat en la matèria; i, on la posada en escena de la Dr. Black i la Dr. White discrepant sobre l’ordenació dels elements van fer passar als alumnes una estona divertida.