Participació de l’Institut al concurs Picalletres

La setmana passada, l’alumnat de 3r d’ESO va participar al concurs Pica Lletres, que emet per televisió la Xarxa de Comunicació Local de Catalunya. Hi vam participar amb dos equips, formats pel Joel, la Júlia i l’Arnau i el Dani, l’Òscar i el Martí, que van ser les persones escollides entre totes aquelles que es van voler presentar a la preselecció a l’institut. La resta vam anar-hi de públic i els vam animar tant com vam poder. Va ser una bona experiència en tots els sentits: ens va servir per fer pinya (això de competir sempre ajuda), vam estar tots pendents de l’ortografia per uns minuts, cosa que no passa cada dia, i vam tenir moments de calma i de molts nervis. Tot plegat, dies (i paraules) que recordarem! Quan s’emeti per televisió ja us ho farem saber i podreu descobrir quin va ser el resultat!