Visita alumnat INS Joncar

Dimecres dia 15 de febrer, alumnes de 4tESO de l’institut Joncar de Barcelona van visitar el nostre institut. L’objectiu principal de la visita era poder fer una entrevista als alumnes que aquest curs porten a terme el projecte  interdisciplinari  Implica’t i a la seva tutora.

Aquests alumnes del Joncar que estan desenvolupant el seu treball de recerca de 4t  volen estudiar i  fer una comparativa entre diferents metodologies , recursos pedagògics i maneres de treball dins a l’aula. Volen, també, estudiar les peculiaritats d’un institut d’àmbit rural i comparar-les amb les d’un institut de ciutat.
Van marxar contents de tot el que van poder conèixer del nostre institut i van manifestar que  la visita va a ser molt profitosa. Nosaltres també ens va agradar molt parlar i canviar impressions amb ells.