TALLER DE BIOMASSA

El passat dimarts 29 d’octubre els alumnes de 4t d’ESO que realitzen optatives de l’àmbit científic-tecnològic van realitzar el taller “Energia, Biomassa forestal i Canvi climàtic”, promogut per la Diputació de Tarragona en el marc del projecte “Xarxa de Calor de Proximitat.

Aquest projecte permetrà escalfar edificis municipals a partir de la biomassa dels boscos i està cofinançat pel FEDER (Fons Europeu de Desenvolupament Regional) de la UE.

Els alumnes van rebre unes primeres indicacions teòriques amb l’objectiu de sensibilitzar-los sobre el canvi climàtic, els incendis, les energies renovables i la importància de la gestió forestal sostenible. A continuació van realitzar diferents experiències al laboratori i al pati de l’institut. Tot seguit van tancar el taller amb una sessió de realitat virtual.

Rosalia Anglès

Professora de ciències