L’Institut Joan Amigó i Callau participa al Programa TAS de la Fundació Alícia

Els alumnes de 1r d’ ESO de l’Institut Joan Amigó i Callau del grup de projectes “Qui no té un all, té una ceba” han participat al programa TAS, Tu i Alícia per la Salut. El Programa TAS és una acció educativa que té com a objectiu millorar els hàbits alimentaris i d’activitat física dels adolescents i fomentar que siguin els mateixos estudiants, amb la seva participació activa, els impulsors i gestors dels canvis de millora. El Programa aposta per la cuina com a eina bàsica per millorar l’alimentació, fomenta la pràctica de l’activitat física a través de l’oci actiu i ensenya als alumnes a trobar l’equilibri entre el que mengen i l’activitat física que fan per poder tenir un estil de vida saludable.

Han treballat hàbits d’alimentació saludable i promoció d’un estil de vida actiu, a través d’un treball interdisciplinari i cooperatiu. Per això han proposat activitats pels companys, han promogut un concurs d’elaboració d’un esmorzar saludable entre tots els cursos. Han fet de cuiners, per descobrir receptes d’altres països i receptes tradicionals del nostre entorn i han après que la cuina és divertida. Com a tancament del projecte els alumnes han elaborat un llibre de receptes saludables.

Rita Prats