Jornada esportiva en record del professor Toni Blanch

El passat divendres dia 8 de maig es va celebrar una jornada esportiva en record del professor Toni Blanch. El memorial es va realitzar al propi institut i també a les instal·lacions esportives del poble cedides amablement per l’Ajuntament de l’Espluga. Tot plegat es va organitzar mitjançant un sistema de sis rotacions que va permetre que tot l’alumnat pogués practicar diverses activitats.

Les activitats proposades pel departament d’expressió foren diversos jocs tradicionals, joc del “cementiri”, tennis taula, futbol sala, un circuit d’agilitat i danses col·lectives.

Aquesta última zona anar a càrrec del ballarí Joan Codina que en concret va ensenyar una Xampanya, contradansa vinguda de França i actualment ballada arreu de Catalunya en el ball a plaça, i l’Estapera un ball molt simple ballat a Terrassa.

Durant la setmana alumnat de segon d’ESO va penjar a gimnàs uns dibuixos que havia fet a classe de plàstica relacionats amb el memorial. Es va concloure la jornada amb un concert de música a càrrec d’alumnat del propi centre.

Àlbum de fotografies del memorial 2022