Halloween & castanyada esportiva 2023

A l’institut hem celebrat la Castanyada amb un túnel del terror organitzat per l’alumnat d’arts escèniques. Per segon any consecutiu el túnel ha estat un èxit rotund. També s’ha consolidat el concurs de decoració de les aules del centre.

També hem celebrat la castanyada esportiva. Durant bona part del matí l’alumnat ha pogut practicar diferents esports per espais habilitats al centre, el pavelló i el camp de futbol. La nostra assistent de conversa americana, la Sirrenna, ens ha fet gaudir a ritme de zumba.

L’alumnat de 4t d’ESO s’ha encarregat de l’esmorzar a l’hora del pati. Gràcies per endolçar-nos el matí.

Bona castanyada a tothom!

Visualitza l’àlbum de fotos