Renovació parcial dels membres del Consell Escolar 2023

Benvolgudes / Benvolguts,

Aquest any s’ha obert el procés electoral per a la renovació parcial dels Consells Escolars als centres educatius de tot Catalunya.

Els membres que s’han de renovar del Consell Escolar del nostre centre són els següents:

• 3 representants del professorat.
  • 1 representant dels pares, mares o tutors legals.
  • 3 representants de l’alumnat.
  • 1 representant del PAS

Des del centre us animem a participar en aquest procés i a presentar la vostra candidatura fins el dia 14 de novembre. És una oportunitat única de participar activament en qüestions que afecten la comunitat educativa. Ho podeu fer omplint la documentació de presentació de candidatura i enviant-lo signat digitalment al següent correu secretaria@insjoanamigo.cat o el podeu omplir i lliurar directament a la consergeria del centre.

El calendari del procés electoral és el següent:

• Cens electoral provisional: publicat des del 31 d’octubre fins el dia 6 de novembre.
  • Reclamacions al cens: del 2 al 6 de novembre.
  • Publicació de la llista definitiva del cens: 10 de novembre.
  • Sorteig per a designar els membres vocals de les meses: 6 de novembre a les 12h al despatx de direcció.
  • Constitució de les meses electorals: 10 de novembre.
  • Presentació de candidatures: fins el 14 de novembre.
  • Sol·licitud per actuar com a supervisor fins el 20 de novembre.
  • Proclamació i publicació de candidatures: 15 de novembre (es publicaran a la
    cartellera del vestíbul).

Dates de les votacions:

• Professorat: 21 de novembre a les 16:00.
  • Famílies: 21 de novembre de les 17:30 a les 18:30h a l’aula 2.4.
  • Alumnat: 21 de novembre durant l’horari lectiu.
  • PAS: 21 de novembre a les 10:00.

La direcció