El Joan Amigó visita la Cooperativa

4t d’ESO suposa el final d’una etapa i el començament d’una de nova, és el moment en que els joves han de prendre decisions sobre el seu futur, han de pensar a què es volen dedicar, què han d’estudiar per aconseguir-ho… Qualsevol informació, relacionada amb el món laboral, esdevé, doncs, important.

Els alumnes de 4t  de l’institut Joan Amigó i Callau, han realitzat una activitat destinada a conèixer què és una cooperativa i com s’organitza. A través d’una xerrada-taller els joves han après els valors que regeixen les cooperatives i els avantatges que suposen.

L’activitat ha acabat amb una visita al Celler de l’Espluga de Francolí que ha permès als alumnes conèixer les instal·lacions i veure com s’elabora l’oli. També han tingut l’oportunitat de degustar alguns productes espluguins.

Tutores de 4t ESO