Culture Class a l’Ins. Joan Amigó i Callau

Professores del Departament de Llengües Estrangeres

El passat dimecres 18 de novembre, les professores del departament de llengües estrangeres de l’Institut Joan Amigó i Callau van programar una activitat en llengua anglesa per tal de complementar l’aprenentatge curricular que té lloc a les aules. L’activitat va consistir en una Culture Class, una xerrada cultural feta per una noia nadiua, la Cristina, que ens va explicar moltes curiositats sobre la cultura i les tradicions de les quatre regions que formen el Regne Unit i els EUA. L’activitat va ser molt interactiva i tot l’alumnat hi va participar activament tot practicant la competència comunicativa oral. Hi va participar tot l’alumnat del centre, i l’activitat es va desenvolupar en grups bombolla per tal de seguir les mesures de prevenció de la COVID19. Vam poder gaudir d’una lliçó diferent, malgrat la situació tan excepcional que estem vivint.