Castanyada i Halloween a l’INS Joan Amigó

A l’INS Joan Amigó ens agrada celebrar les dates senyalades. El passat 31 d’octubre, tot i el fred i la pluja, vam celebrar la Castanyada amb les ja tradicionals jornades esportives. Els alumnes, per classes, han competit en jocs com el cementiri, fer punteria o jocs d’habilitat.
Com cada any els alumnes de 4t d’ESO han preparat l’esmorzar per tal de recaptar diners de cara al viatge de fi de curs: coc amb xocolata i suc per a tota la comunitat educativa.
A més, la Comissió d’Impuls de l’Anglès, ha organitzat un “Pumpkin Contest”, un concurs molt original d’esculpir carabasses de Halloween on els alumnes s’han hagut de gravar en vídeo mentre donaven forma terrorífica a les seves carabasses. Hi ha participat moltíssims alumnes i l’entrada de l’institut feia goig de veure!