Xavier Llopart ens visita al centre

El pròxim 25 de gener vindrà el Xavier Llopart a parlar sobre la seva vida i la seva novel·la “L’Oreneta de Mont-Sacer”, que l’alumnat de primer d’ESO ha llegit des de l’assignatura de llengua catalana. Després els joves li faran unes preguntes sobre aquest llibre i la resta de la seva obra.

Aquest fantàstic escriptor també és un excel·lent periodista que ha entrevistat a desenes de persones famoses. En Xavier va néixer a la primavera del 1968. Als onze anys va descobrir la seva passió pel periodisme que li va portat a elaborar diferentes docusèries que s’han emès a TV3 com “A pagès”, “Rurals” i “Sèniors”.

L’alumnat de primer d’ESO ha preparat la seva visita des de principi de curs des de les àrees de llengua catalana, club de lectura, i visual i plàstica. Entre altres activitats, han preparat una entrevista ben documentada, han elaborat els cartells de la visita i han decorat el centre amb retrats de personatges de la novel·la treballats des de diverses tècniques artístiques.

Aquest text ha estat elaborat per l’alumnat de primer d’ESO.