Viatge de final de curs a Munich, Alemanya.

El passat mes de maig, els alumnes de 4t d’ESO del nostre institut van dur a terme el seu viatge de final de curs a Munich, Alemanya.  Ells mateixos van escollir el destí del seu propi viatge en el qual van passar mil i una experiències de tot tipus.

Per començar, van tenir una emocionant jornada a l’aeroport del Part a Barcelona, on tot va anar sobre rodes amb cues molt curtes i preus molt econòmics. A l’arribar a Munich, van rebre una acollidora benvinguda de part de la seva guia, la Lucía, una dona gallega a la qual li agradava molt xerrar sobre la història de Munich i ajudar als alumnes en tot moment amb els seus dubtes. La millor guia sens dubte.

Durant els dies d’estància a Munich, va fer un temps immillorable amb poca pluja, pocs núvols i bastant sol. També cal recalcar la temperatura, una temperatura ideal pel mes de maig. El fantàstic temps va fer que les visites als diferents llocs com per exemple al centre de la ciutat o a diferents castells siguessin visites inoblidables.

Cal destacar el meravellós menjar alemà, que no té res que envejar al que tenim aquí, a Catalunya. El millor dels plats segons els alumnes, va ser el “Chucrut”, un exquisit plat de col fermentada que feia despertar totes les papil·les gustatives.

En resum, va ser un viatge inoblidable que els alumnes somien en repetir en un futur!
Ramon i Sofia